Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janetruiter - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janetruiter - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Door: Janet

28 November 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo,
via deze manier wil ik jullie een beetje op de hoogte proberen te houden van mijn reis. Ik ben dinsdag 27 november vertrokken vanuit Schiphol, en ben vanochtend om kwart over 10 (lokale tijd, het is in NL 6 uur eerder) in Bangkok aangekomen.
De reis duurde best lang, maar verliep prima. Zojuist samen met iemand naar Khoa San Road gegaan (de backpackersstraat) maar dit verliep wat minder soepel, we konden de goede halte niet vinden maar na een paar keer heen en weer toch goedgekomen.
Hier aangekomen ben ik naar m'n hotel gegaan. Het is prima maar niet te vergelijken met NL. Het is echt wel heel anders hier in Bangkok.
Het is super warm, na 10 passen lopen de zweetdruppels me over het voorhoofd. En nu regent het :(
Als het goed is komt vanavond een meisje bij mij in het hotel, daar heb ik mee afgesproken.
Straks als het droog is maar even de boel verkennen.

Groetjes, Janet!

• 28 November 2012 - 10:10

Lillian:

Fotoooo's!!!

• 28 November 2012 - 10:57

Mirella:

Hey Janet,

Wat leuk! Hoe lang ben je van plan te reizen daar? En al plannen? Heel veel plezier en mooie belevenissen!

Groet, Mirella

• 28 November 2012 - 11:25

Marissa Visser:

Super Janet! Ga je zeker volgens, ben heel erg benieuwd! Gaat vast en zeker goed komen. Liefs Marissa

• 28 November 2012 - 12:06

Fenna:

Enjoy Enjoy!!!!

• 28 November 2012 - 12:51

Esther:

Hé hoi,

Ik had niet door dat je nu al weg was! Je bent er al:-) (zat met 29 nov. in mijn hoofd). Heel veel plezier en ik ga jouw reisverslagen zeker volgen!
    Groetjes Esther

• 28 November 2012 - 20:44

Opa En Oma:

Dag Janet, ik heb opa en oma deze pagina ook laten zien. Kunnen ze een beetje op de hoogte blijven van je reis. Namens beiden veel plezier gewenst!

groetjes, Tina

• 01 December 2012 - 12:46

Rianne Kremer:

Hee Janet,

Wist helemaal niet dat je dit ging doen.
    Super gaaf !!!! Heel veel plezier

Groetjes Rianne